tisdag 10 november 2009

Det här med att blogga...

...går tydligen inte så bra?? Jag har tappat stinget helt enkelt. :) Här är i alla fall en länk till Sol som jag red i går: http://www4.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=316050 Underbar häst som slickade ren halva min jacka när jag myste med henne. :) Söta! Nästa måndag ska vi hoppa! Hurra! Och på söndag morgon är det privatlektion! Hurra!

Jag har haft en helt underbart härlig helg! Fredag med Emelie och Marina (tack kära, det var verkligen nödvändigt!), lördag först med fina G och sedan fest med hela gänget (tack alla som kom, det var otroligt trevligt!) och söndag med G (tack fina, du är bäst!). Kvällen avslutades med fars dag-middag hos G's föräldrar och sedan hemma med Emelie.

Nu är det vecka. Måndag har redan passerat i nån sorts stressmoln och nu är det tisdag. Bara 3 morgnar kvar att gå upp den här veckan! Tjo!

So long. /A

2 kommentarer:

Bruno sa...

Är inte Sol lite väl blek? Han behöver mer sol tycker jag.

Anonym sa...

Inte tappa stinget.Meditera eller spikmatta gör att du måste ta små pauser. Do it!
Kram /Helene