måndag 2 november 2009

Skit-iPhone...


Det går fan inte att blogga från min iPhone. Eller i alla fall är det inte lätt, det går inte att göra utan instruktioner och det gör mig heligt förbannad. Jävla skit. Att det skulle vara så jävla bra med en iPhone är en myt, tack så mycket.


Att rida däremot, det är en fröjd! I går fick jag rida underbara Charlie Fox! Han är ett energiknippe utan like, och först vart jag skiträdd, men sen fick vi till det och då var vi världens team och jag red som Malin Baryard - minst. :) Vi hoppade bana, 6 hinder och faktiskt hela 70 cm (du vet, ungefär lika högt som Malin B brukar hoppa...)- fast det kändes högre när man stod bredvid... :)
Var på kryssning i fredags. Det var som kryssningar brukar vara. Kul. Men tröttsamt. Jag somnade som en baby i lördags kväll, red som sagt i går, och sen var fina G och pussades på mig i går em. Underbart!
Nu väntar jobb. Jobb och jobb. Och i kväll blir det ridning igen. Lucky lucky me!
So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med dig och dina hästar. Grattis i förskott om jag skulle få härdsmälta och glömma på torsdag.
Kram till dig/Helene