måndag 18 januari 2010

Svarta tankar

Vart kommer alla svarta tankar ifrån? Man undrar ju, de dyker upp *poff* och sen försvinner de *poff* och sen dyker de upp *poff* och sen... Ja, ni fattar. Vad är problemet undrar jag?? Jag tycker det är jobbigt, jag vill inte att det ska vara så och jag vet inte hur jag ska komma undan det.

Jag har varit hemma i Tvååker i helgen och det har gett massa tankar. Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till dem, men lovar att försöka berätta när jag sorterat lite, sen. Inte nu, men då.

Till stallet i dag! Det är verkligen en *poff* från de svarta tankarna. Det är bra. Hur bra som helst.

So long. /A

1 kommentar:

Å sa...

Du vet var jag är. O om du så skulle vilja ringa på varje *poff* även de skulle dyka upp stup i kvarten så kan du det. Jag kanske inte alltid säger kloka saker (bara någon gång ibland typ) men jag lyssnar alltid. Kram