torsdag 4 juni 2009

Bloggare av rang??

Man kan ju inte kalla mig för nån bloggare av rang. Sorry. Jag har varit på "team building" i tre dagar på Skebo Herrgård. Det ni. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men jag har i alla fall lärt mig en del. Här är några av sakerna jag har lärt mig:

*Vi kommunicerar på det sätt vi själva upplever som det rätta
*Det är svårt att ta kritik
*Att vara fysiskt nära sina kollegor är obehagligt
*Oxkind är rätt så gott, men oxtunga vill jag inte gärna är fler gånger

Jag vet inte om jag behövde tre dagars dyr team building för att tillskansa mig dessa kunskaper - jag tror att jag visste de flesta innan jag for, men jag har i alla fall lärt känna personerna på persan lite bättre.

Varit ute och ätit i dag, med Ma, G och Lisa - mycket trevligt. G bjussade på middagen till oss allihopa fast det egentligen var så att vi skulle bjuda Ma för att vi fick låna bilen. Han är fin den där G. Och Fondueboden är en fantastisk restaurang! :) Jag tror att jag har druckit några öl för mycket. Jag kommer ångra det om si så där 6-7 timmar....

So zzzzzz... /A

Inga kommentarer: