torsdag 18 juni 2009

In och ut på 4 minuter

Jag gick in på Din Sko. Alla som träffat mig de senaste månaderna vet att jag verkligen behövde nya skor. Jag gick in, hittade 2 (TVÅ) par skor, betalade och var ute igen på 4 minuter. Bra där Anna! Tänk att det skulle ta sån tid! :) Eftersom jag blev så nöjd med mig själv gick jag in på H&M och spontanshoppade lite också. Det var roligt. På väg till centralen sen, gick jag förbi Åhlens - jag blev sååå glad! De har skaffat sig normala skyltdockor! Två i varje fönster, en smal och en lite rundare! Jag blev så glad så jag ville gå in och krama nån! Go Åhlens! :)

Nu äter jag majjo-macka. Det är denna veckas fetisch. Mums. I eftermiddag åker jag, fina G och Smörgås till Åland och firar midsommar med fina Ma! Ska bli helt underbart. Visserligen stannar vi bara till lördag, men ändå... :)

Skickar mina bästa finaste varmaste tankar till V. Du vet var jag finns om du behöver mig.

So long. /A

Inga kommentarer: