fredag 26 juni 2009

Freeeeedaaaag!

Äntligen fredag! Helt underbart! Jag trodde nån gång där i måndags att den här veckan aldrig skulle ta slut, men se, det gjorde den!

I går kväll drack jag, fina G, Lotta och Marcus rosévin på min uteplats i solen. Det var trevligt! Tvättade lite under tiden och fick packat det som ska med på kryssningen i dag. Vi ska kryssa till Visby! Ska bli superkul! Just nu väntar jag på att få gå på ett möte, men annars händer det inte så mycket. Har blivit jagad av SCB igen. I dag svarade jag faktiskt när de ringde, fast det var av misstag (jag kollade inte displayen innan jag svarade), men jag lovar er - det är faktiskt inte riktigt kloka. Jag skulle vilja veta hur mycket pengar som läggs ner på att jaga folk som inte skickar in sina undersökningar i tid... Uppgiftslämnarplikt my ass...

Full fart framåt! So long. /A

Inga kommentarer: