lördag 6 juni 2009

Flipper och hårborttagning

Ja du... Vilken fredag. Jag var så trött så jag trodde klockorna skulle stanna, men sturskade i alla fall på mig och for ner till G. Köpte ett par flaskor rose med till Ma och mig, och innan jag visste ordet av så var det visst fest. Av anledningar som jag inte riktigt är med på (men det kan ha något att göra med att G och Smörgås lyfte upp mig så jag kunde knacka på Tommens fönster...) så gick vi sedemera ner i källaren - och halleluja, det var roligt! Har spelat flipper på riktigt för första gången i mitt liv och satanaaaaa vad roligt det var! Vi lekte lite andra lekar också, typ, electric shocking guns och så där... Hehehe... Som riktiga barn! Jag fick också äran att klippa Tommens långa hår med trimmern - 12 millimeter slutade vi på och det blev jättefint! :) Då ville Smörgås också rakas, så hela hans huvud körde jag med rakapparaten. Jag har sällan sett nån så blank på huvet... Söta fina G kom på den fina iden att följa med mig hem så han kunde "hjälpa till att tvätta" i dag kl 11.00. Följde med gjorde han, men tvätta, det har jag gjort själv. :) Och lagat bacon och ägg. Mums!

Nu är det lite siesta på gång, sen blir det till Arken på Posten för att hämta biljetter till VM-kvalmatchen mellan Sverige och Danmark, och förhoppningsvis få sig en stänkare och lite god mat. Sen blir det alltså match på Råsunda. Min första. Ska bli riktigt roligt, och ännu roligare om vädergudarna håller regnet nån annanstans. :)

So long. /A

Inga kommentarer: