fredag 21 augusti 2009



Det här är Tango. Han är ny på ridskolan och en riktig knäppis. Eller som läraren sa: Han har nog en släng av autism... Det sammanfattar honom ganska bra. Han är seg som fan, så min ben är lite svaga i dag, och han biter på allt! När jag skulle leda in honom apporterade han mitt ridspö och när jag skulle göra i ordning honom efter passat så tuggade han oavbrutet på ett grimskaft - det var genomblött efteråt. Knas-häst.

I dag är planen att ta ett lunchpass Bodypump (eller Skivstång som de så fint kallar det på Friskis). Nu ska jag träna. Det är planen. Och för alla som inte vet det så ska jag sluta röka den 28 september. (Varför just den 28 september undrar du nu. Jo, för att min mentala sluta-röka-plan säger så, samt att det är efter bokmässan.) Spread the word. Ju mer press desto bättre. Se till att peppa mig, helst inte bara första veckan utan senare också. Det kommer att bli en kamp.

För övrigt: I dag är det fredag! Halleluja! Jovanna och Mattias kommer till Sth och jag och fina G ska ut och äta med dem i kväll. Ska bli mycket trevligt! Annars blir det nog mest lugn i helgen. Ska bli skönt. Kanske gå och se "Sommaren med Göran" med Emelie? Det vore rätt så najs!

So friday! /A

Inga kommentarer: