söndag 23 augusti 2009

Söndag

Gud vad skönt med söndag utan att vara trött och sliten! I går var det en hemmadag. Jag plockade iordning lite och sorterade böcker i bokhyllan och ställde ut tre stora travar i porten. Skönt. Det var en del böcker som det gjorde lite ont att skiljas ifrån, men nu har jag plats och inga böcker ligger i oordning...

Sedan kom V förbi. Vi pratade länge, delade en flaska rosé, åt lite god mat och pratade lite mer. Det var väldigt mysigt och alldeles för längesen! När hon gått skapade jag ett konto på partypoker.com och spelade poker - för pengar. Det gick inte så bra inledningsvis eftersom jag slant på pekplattan och gick all-in fast jag absolut inte skulle det... Hahahahha... Way to go, Anna! Jag förlorad typ 10$ på det, men efter det gick det rätt bra, lite upp och ner, kanske lite mer ner då, men ändå. Jag höll ju på i flera timmar! :) Kul!

Har sovit som en prinsessa, och nu har jag ätit frukost, drickit gott kaffe och vårdat min träningsvärk. Ja, jag har ont. Speciellt i axlarna och bröstmusklerna (som jag lite hade glömt att jag ens har...). Nu funderar jag på hur jag ska få ihop nästa träning. Inga tider som passar alls den här veckan. Det kommer att bli bra veckan efter, för då börjar höstschemat och det blir många fler pass! Det är bra!

Nu ska jag tomta lite här. Dricka lite mer kaffe. Kanske röka lite. Jag ska ju inte göra det så länge till. Det ska bli skönt att sluta lukta rök...

So long. /A

Inga kommentarer: