torsdag 20 augusti 2009

Okej. Blogga dårå...

Jag har fått lite skäll för att jag inte har bloggat. Jag tänkte att jag skulle blogga ikapp och berätta vad jag har gjort hela sommaren, men det känns som ett projekt så jag kör rapporten i korthet.
- Var hemma.
- Var på Gotland. Fint väder, fest och roligheter.
- Var hemma. Emelie for till Spanien. God mat och häng med fina G.
- For till Åland med gänget.
- Var på Åland med fina G.
- Var på Åland med fina Marina.
- Var hemma med fina G.
- For till Gotland på ridläger. Superkul!
- Semester slut.

Så. Så var det. Underbart härlig semester, men lite av allt och jag mår bra och det känns helt oke att vara tillbaka på jobbet.

I måndags fick G och jag en present som Emelie köpt till oss i Spanien. Det var två nyckelringar som tillsammans bildar ett hjärta som var delat. Hon hade graverat in våra namn - så underbart fjortis-charmigt! Tack kära vän! I tisdags fick jag nyckel hem till G i nyckelringen med hans namn på - så nu kan jag ta mig in hos honom och smula på mattan om jag vill. :)

I går var jag och storhandlade för mer än 1500 spänn så nu har jag bunkrat en massa. Så jävla skönt! Marina kom och hämtade mig på Maxi och sen lagade vi risotto med Västerbottenost och spenat hos mig. Satan vad gotti! Snackade skit och hängde några timmar och sen somnade jag före kl 22. Alltså, det är skönt att sova. Det blev mer än 8 timmar i sträck i natt. Det rekommenderas. Man vaknar innan klockan och kan tänka sig att gå upp utan gnäll. :)

Nu: jobb.

So long. /A

7 kommentarer:

The stalker sa...

Äntligen! Nu känner jag mig hel igen ;-)

ma sa...

Ja, vilken sommar darling! Men jag undrar varför inte jag känna att jag ska sova en hel natt och vakna pigg och glad imorgon efter jag läst det här.. Nåja, sålänge jobbet betalar så... :) Puss!

Anna sa...

Ma, jag vet inte riktigt, men den där meningen är lite konstig. Var du full eller?????????? :) Puss!

Anna sa...

Stalker - va fint! Jag blir glad! :)

Ma. sa...

Moahahaaha!
Inga kommentarer.. :)

Ma. sa...

Alltså, kan man inte bara radera inlägg???? Jag skäms ju! =/

The stalker sa...

Jag är glad när du är glad!