torsdag 27 augusti 2009

Gasmask

I dag har jag haft gasmask på mig. Det var lite roligt, saneraren kom och skulle spruta massa gift i mitt kök för att få död på alla äckliga små mjölbaggar. Jag fick vänta utanför medan han gjorde det och då kom jag på att jag glömt en grej där inne. Jag fick absolut inte gå in utan gasmasken sa han: "Det är riktigt bra grejer vi använder", sa han. :)

Nu är jag på jobbet. Jag har fått ett nytt spännande uppdrag som jag är lite rädd för. Men det är ganska roligt, so far i alla fall.

I dag ska jag på lunch med Jeanette! Ska bli sååå mysigt!

I går när jag rensade mitt kök hittade jag en memo efter mitt första utvecklingssamtal på mitt förra jobb. Jag var tydligen ganska medioker på den tiden för mina betyg var typ "Tillräcklig". Osså stod det att jag skulle jobba på mina "humörsvängningar". Jag slängde memot. Jag vill inte befatta mig med sånt. Medioker med humörsvängningar??? Pssss... Förstår inte vad de menar...

I morgon åker jag och fina G till Smögen för att gå på bröllop! Ska bli jättemysigt! Emelie kommer att vara hos några kompisar i helgen, så hon kommer också ha det bra. Enligt Pohlman ska det bli lite sol, lite moln och några regndroppar. Tack för den säkra prognosen John. Jag har klädpanik. Klänning ja. Men sen då? Svart eller vit sjal och skor???? Ma kommer i kväll. Hon får hjälpa mig! Hjälp mig!!!

So long! /A

1 kommentar:

Ma. sa...

Lugn lugn, det här löser vi! :) (och ja, jag hade gärna sett dig i gasmask..) moahahahahahah!