måndag 24 augusti 2009

Ny vecka, nya tag

Jaha. Måndag igen. Det var längesen det var så väsentligt att det är just måndag. En hel semester sen, faktiskt. Det känns mer okej än jag trodde innan jag gick på semester. Jag undrar hur länge det dröjer innan det börjar bli jobbigt med måndagar igen? Det är i och för sig kortvecka, för jag är ledig på fredag för att åka till Smögen och gå på bröllop. :)

I kväll är det ridning. I like. Hoppas jag får Komet eller Van Halen - så länge jag inte får ADHD-Tango så får det nog vara okej med vem som helst iofs, men om jag får välja... :) Jag behöver min ridning extra mycket i dag efter lite tunga och jobbiga tankar i helgen. Jag önskar återigen att jag hade en off-knapp, att jag bara kunde stänga av och sluta grubbla så mycket. Är det nån som har några tips så mottages de tacksamt.

So long. /A

Inga kommentarer: