söndag 7 december 2008

Another glorious Sunday...

Skulle gå på bio i går med Mia, Eme och en kompis till henne. Döm om min förvåning när de stoppar oss och tjejerna inte får gå med, "för de är inte 15". Jävla CP-SF. De gick med MIG. Jag är fan Emes mamma - Jag bestämmer vad hon ska få se och inte, INTE SF. Det hela slutade med att Mia och jag såg Twilight och tjejerna fick se en annan film. Jag tror att de spillde visst hat på SF's golv...

I dag har jag läst och korvat på soffan, innan jag for till G och drack chokladglögg och åt lussebullar. Jättemysigt, och lugnt. Väl hemma fixade jag lite mat och sen kom Ma och levererade lite öl... :)

Eme hade önskemål om att få åka till Varberg tidigare i jul, så jag ringde mor min som lovade att betala halva biljetten så nu ska min "lilla" flicka åka ensam till Varberg den 19/12!! Hon är så duktig som vill och vågar!

So long. /A

Inga kommentarer: