onsdag 31 december 2008

Slarv

Nu har det varit lite slarv med bloggandet. Förlåt, Ma. :)

Jag har i alla fall kommit hem. Det var så sjukt skönt att julen var över så jag kan inte med ord beskriva det. Har redan börjat bearbeta Emelie att vi ska åka utomlands nästa jul. Feel free to help me. :)

Har haft några rikigt sköna lediga dagar. I måndags var jag och G ute och åt tillsammans med Lo och An - mycket trevligt! Jag shoppade också ny nyårsklänning i måndags! Jättekul - V kom med som smakråd och var som min personal shopper och hämtade andra storlekar och bara tog hand om mig! Tack, kära V! Hittade en supersnygg klänning så jag har tänkt att känna mig riktigt snygg i dag. Synd bara att jag är snorförkyld och hostar så jag låter så där äcklig... Bläää...

Nu väntar nyårsmiddagsförberedelser. Det blir plockmat till förrätt, och sen italiensk kyckling till varmrätt. Det blir nog bra. :) Och naturligtvis - Champagne. Champagne. Mums!

Gott nytt år alla fina vänner! So long. /A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är förlåten... från min sida alltså ;-). Jag kollar allt bloggen varje dag o hade tänkt komma med en liten påstötning snart. Hi hi. Ha det så gott o hälsa alla som hälsas kan att jag önskar dem ett himla gott 2009!

Anonym sa...

Klart du är förlåten darling! :)