söndag 14 december 2008

Söndag

Vaknade innan klockan ringde i morse kl 7. Hasade upp, igenom duschen och stämplade sen in på jobbet 07.42. Höll på att dra igång larmet och fipplade förtvivlat med de jävla knapparna innan det till slut blev tyst på pipet... Tur det, för jag har ingen avlarmningskod, och jag har svårt att tro att han med larmansvar skulle gilla mig så mycket om jag ringer och väcker honom en söndag morgon. Sen var det jobb. Som fan, mailade så det rök om tangentbordet, lyssnade på musik helt högt och hade det faktiskt ganska bra. Efter jobbet for jag till fina G och var lite helig på soffan, kollade på Vuxna människor - en, faktiskt, väldigt bra film.

Nu är jag hemma och har övertygat min dotter om att hon INTE vill betala 174 kr för en signerad Idol-tröja i storlek 116/122... Det tog en stund, men det gick. Hon ville verkligen ha den, för "Robin har ju skrivit på den". Jag sa att later in life, så kanske hon kan få något som PASSAR som han har skrivit på. Eller i alla fall nåt där hon VET att det är han som har gjort det... Typ...

Nu väntar slutet på Pause/Play. Jag ser fram emot slutet, så jag kan gå vidare i mitt liv utan Mac. Jag gillar inte Mac. Jag tycker Mac är äcklig, ful, oärlig, dryg, manipulativ, svinig, grisig, osmaklig och alla andra negativa saker man kan tänka sig. Men det är ändock en fascinerande bok. Fascinerande psykopatisk. Eller psykopatiskt fascinerande. You pick.

Till allt det här passar det nog med grillchips. Från Estrella...

So long. /A

Inga kommentarer: