tisdag 2 december 2008

Energilös

Jag är så trött på att ha ont i huvet. Så trött så jag fan dör. Jag är helt energilös och orkar ingenting, och allt känns bara som oöverkomligt och jobbigt. Jag vill att det ska kännas kul och bra, men jag bara planerar när jag ska få sova eller korva på soffan nästa gång. Trist och jobbigt.

Jag var och red i går i alla fall. Fick rida Van Halen som är en riktigt jävla surkart i spiltan, men i går kom vi galet bra överens när vi red i alla fall. Tillbaka i spiltan började han sura och sparka och ha sig, men då blev jag förbannad och använde min grova röst och då taggade han ner, det lilla livet. Sen var vi kompisar. Tur, annars hade jag döpt om honom till Van Suren. Smaka på den, du...

So long. /A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk... du la upp det inlägget på mtt födelsedata!! Det är nog bara du o jag som kan uppskatta sådan siffernördism ;-).
Men det var nog för att jag skulle skicka dig massa goda vibbar för att stötta dig i din kamp mot huvudvärken. Jag kan vara arbetslös i hundra år om du bara blir av med det där snart!!
Ska vi planera in en tripp för mig upp till dig nästa år? Jag kommer nämligen inte jobba kväll o helg mer efter 23/12. Vad sägs? Du, jag, Marina + töserna o schlagergolv? Jag e på ;-). Kram!!!
Ps: på ordverifieringen fick jag 'snestub'!! det måste bara vara ett ord man kan använda till nå´t! Ha ha ha. Nästan som 'spunk'
Kram igen

Anonym sa...

Jag måste säga att Åsa kom med ett VÄLDIGT bra förslag där! Jag är på (såklart.. när fan är jag inte det....) :) :)