tisdag 27 oktober 2009

Det går så där va?

Det går så där med mitt bloggande va? Jag är inte så pigg på det här just nu. Jag skulle ju kunnat blogga om när min blonda tonårsdotter grät i direktsända Idol - men det har ju Alex Schulman redan gjort: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2009/10/tre-tankar-om-idol-1. Jag skulle kunnat blogga om när jag hängde med V i fredags - men jag orkade inte. Jag hade kunnat blogga om middagen med Ma, Ci och G i lördags - jag orkade inte det heller. Så är det. Nu bloggar jag istället om den finfina hästen jag red i går. Han heter Checkpoint Dallas och är nog den snyggaste hästen i stallet (på riktigt! Jag vet att jag brukar säga det men den här hästen är verkligen snygg! Lite som George Clooney typ...). Tyvärr kan ni inte få nån bild för deras hemsida ligger nere, ni får helt enkelt lita på att jag inte blåser er om en sån här viktig sak.

I dag ska jag gå på hockey på Hovet med Pau och Lotta. G ska göra nåt annat så han ska inte med. Det blir annorlunda. På nåt sätt hör ju hockey och G samman, så kanske blir det jättekonstigt utan honom. Fast jag tror kanske det blir kul ändå. :)

Nu blir det jobb. Och jobb. Och jobb... So long. /A

Inga kommentarer: