fredag 2 oktober 2009

På något vis...

...har det blivit fredag den 2 oktober. Jag är inte riktigt säker på hur, men så här är det:

* Bokmässan är över.
* Jag har (snart) jobbat klart mina 12 dagar i sträck.
* Jag har varit rökfri i 4,5 dagar.
* Jag har tagit mig till tre träningar den här veckan.
* Och sist - men inte minst - jag lever och jag mår bra!

Det är som ett litet mirakel. I dag förtjänar jag ett glas champagne, eller kanske till och med två.

I går var fina G hos mig. Vi åt hemmagjord kebab och låg på sänger och var nära varandra. Så sjukt mysigt så det finns knappt på kartan. I dag ska vi gå ut och äta och sen kolla på film och ha kvalificerat fredagsmys (fy fan, vad pretto) och det ska bli sååå skönt!

I morgon blir det hockey och sedan häng med gänget. Ska bli mycket trevligt, och jag hoppas att de ger mig allt sitt stöd och inte lämnar mig ensam när de ska ut och röka. För jag ska ju inte röka! Jag ska äta Läkerol med Salmiaksmak. Så det så.

Nu ska jag flytta ut min arbetsplats till kundservice-hörnan, för måndag den 12 oktober så tar jag över som kundservice-chef! Ska verkligen bli superkul, så nästa vecka ska Lisa få lära mig allt hon kan. :)

Nu: Mer jobb innan det blir fredag - på riktigt!

So long! /A

Inga kommentarer: