lördag 3 oktober 2009

En riktigt bra fredag

När jag kom till fina G i går så hade han köpt champagne till mig, så vi drack champagne, pratade strunt och hade mysigt. Smörgås kom förbi en sväng och sen vart G och jag ute och åt. Supergod thai på ett ganska skabbigt ställe med kass service, men maten är grym! Sen blev det film på soffan, och jag somnade inte så himla snabbt i alla fall.... :) Ingen rök för mig, vilket jag är storstolt över!

Vi sov till 9.30 i dag, sen for jag hem, tvättade och bäddade rent i sängen och här är jag nu. Nu dricker jag kaffe utan att röka, och fan, jag säger det funkar! Har varit lite nervös för i kväll, vi ska på hockey nu och sen blir det lite partaj med gänget hos G, och således lite öl. De röker ju hela bunten så jag känner att det blir en utmaning, men nyssens så messade Pau att hon också kör rökfritt i dag, så det känns sjukt och galet bra! Jag håller på oss! :)

Hoppas ni har en fin lördag alla vänner! Det har jag... :)

So long! /A

1 kommentar:

Å sa...

Heja Pau!