måndag 19 oktober 2009

Noll koll


Alltså, jag har inte ens tänkt på datorn i helgen. Typ. Eller jo, det har jag. Nu for jag med osanning känner jag. Jag har spelat poker på datorn. Och kommunicerat lite. Men inte så mycket. (egentligen så har jag bara inte orkar blogga. Ungefär så.)


Har precis varit och ridit - den här skönheten! Ladies and gentlemen - I give you the one and only Charlie Fox! En helt fantastiskt fin häst, 14 år och alldeles tokpigg och framåt. Han brukar gå parallellt med vår lektion på hoppspecialen och är sällen eller aldrig med hos oss, så det var superkul att just jag fick honom i dag. Verkligen - I am in love! Inte för att jag vill hoppa honom eller så, han är för pigg för det, men shit vad jag kan lära mig bra saker på den här pållen! :)
I dag var jag på jobbet 6.55 och gick hem 18.35. Man blir lite mör måste jag säga, men fan vad jag har varit effektiv i dag. Jag har suttit på fler stolar än brukligt men jag är duktig. På mer än en sak faktiskt. Jag måste säga det själv eftersom ingen annan jag gör det! :)
Och nä, jag har inte rökt. 22 rökfria dagar! Tjohooooo!
So loooong! /A

Inga kommentarer: