torsdag 8 oktober 2009

Vad dålig jag är!!

Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar. Fy, vad dålig jag är! Men hallå! Jag har haft fullt upp! :) Jag börjar min tjänst som kundservicechef på måndag och håller på att skolas in, så det är verkligen full fart framåt! Superkul!

Elfte rökfria dagen i dag. Helt underbart. Mitt hår luktar gott hela tiden! Hade en dipp-dag i måndags när jag mådde rutten och var sur, men sen var jag hos hästarna, fick rida Sevel och sen var det över och förbi! Det har för övrigt gått långt över förväntan och jag är väldigt nöjd med mig själv. :)

I dag på radion, så lärde jag mig att det kostar ca 40 öre att framställa en 100-lapp. Visst vore det roligt att göra som Titti på radion sa: Vi beställer några tusen 100-lappar. :) Förra veckan lärde jag mig att delfiner inte sover utan de vilar bara, en hjärnhalva i taget. Coolt.

I dag ska jag träffa fina G innan han ska fara bort på jobb till på måndag. Jag ska pussa på honom så att det bara ryker om det, så att jag får boosta lite. :)

Emelie och hennes kompisar planerar sitt medverkande i Idol-fredags-finalen i morgon och ska "träffa" Niklas (hallå, vaddå "träffa"??? :)) De har gjort jättestora banderoller till Niklas Hocker och Erik Grönwall - de har också gjort en för att hylla förra årets favvosar. På den står det "Johan och Robin - vi glömmer er aldrig"... (oj, jag skrattar högt nu, de är såååå fjortis och såååå söta!!).

So long! /A

1 kommentar:

Å sa...

Heja Emeluttan! Jag tycker det är så himla kul o höra om en livs levande tonårings förehavande på nära håll! Hon är underbart rolig söt! Ps. Jag hejjar med på Erik ;-)