lördag 10 oktober 2009

Finaste fina

Om ni undrar varför jag är så kär i min fina G, så läs under inlägget med Barbamama och Barbapapa på förstår ni... Han är den finaste fina.

Var hos Filippa på middag i går, det blev en tidig kväll och jag somnade innan midnatt. Jag vaknade redan 8.30 i morse, låg kvar och drönade i sängen ett tag, pratade med fina G på telefon och sen läste jag klart Tre sekunder. Har sen tvättat och plockat lite och tagit en långpromenad med Pau. När vi kom hem drack vi kaffe och fikade lite och nu sitter jag här. Känner mig ensam. Jag tycker inte det är kul när fina G är borta, jag tycker det är så himla mycket bättre när han är hemma på helgerna.

Ser ut att bli den lugnaste lördagen i mannaminne. Inte ens fjortisarna vill vara med mig i dag. :) De är helt upp i det blå efter gårdagens fredagsfinal i Idol där de stod längst fram och sen fick kramar av sina favvosar och idag vill de färga hår och ha sig, men inte här för här är så trångt. :) Jag har i alla fall flera nya böcker som verkar super och jag har ju fina G's tvillingkort så jag har många bra filmkanaler också - det kan nog bli ganska skönt i alla fall. Och i bästa fall så får jag ha fina G på luren lite också... :)

So long. /A

Inga kommentarer: