söndag 30 november 2008

Underbar helig söndag

Jag tog mig igenom dagen i går, med bravur. Insåg det otroligt läskiga i att ta sig en återställare - Det fungerar alltför väl och det var faktiskt skrämmande hur bra jag mådde efter ett par öl och lite hejjarramsor på Hovet. Dessvärre förlorade DIF och jag fick höra min beskärda del av könsord och svordomar... Efter matchen var vi hos G allesammans och spelade spel och drack lite öl. Mycket trevligt. Kom hem vid halv två och sen sov jag och Eme till halv elva i dag. Efter frukost plockade vi ner alla adventssaker från vinden och nu skiner de så fint i fönstret och vår lilla gran står klädd och lyser den med. :) Har spenderat hela eftermiddagen på G's soffan, och är sjukt lycklig ända in i magen. Ända in i magen. Det ni. Det är fan värt allt... Och jag är värd det här...

So long. /A

Inga kommentarer: