fredag 17 april 2009

Alltså...

...jag är en dålig bloggare den här veckan, men fy i satan, vad det varit mycket, och veckan har varit så kort. Halleluja, det är redan fredag!! :) Det bästa med den här veckan är att jag fick klart semesterårsavslutet i går - det kan inte med ord beskrivas hur skönt det var så jag tänker inte ens försöka.

I onsdags var jag hos G och på nåt underligt sätt hamnade vi i källaren hos Tommen med varsin öl... Herrens vägar äro outgrundliga. G trivs där. Jag vet inte varför. Jag gör det inte. Men trots detta faktum var det trevligt. Vi avböjde dock efter några timmar och fick lite tid för oss själva. Han är bra fin, den där G, om det skulle vara någon som har missat det.

I går hade vi inflyttningsfest på jobbet. Jag skulle gå efter en öl. Jag skulle det. Det är säkert. Jag gick efter X öl. Då var jag lite svajjig, mycket trött och hade pre-ångest inför i dag. Typ. Jag var ju för bövfelen på jobbet redan 06.20 i går morse! Jag är för gammal för tidiga morgnar och sena kväller. Eller tvärtom... Vi hade hur som helst toktrevligt och ryktet säger att det såg ut som fan och luktade jävligt illa här i morse. Men då var ju inte jag här, så det vet jag ingenting om...

I kväll: Fest hos Marina. E-type på Jollen. Vi får se hur det går...

So fredag. /A

1 kommentar:

Ma. sa...

E du tant??? ;)