söndag 12 april 2009

Seg morgon...

...efter lång kväll med för mycket vin. Alltså, jag som inte skulle dricka nåt vin dagen innan jag ska rida. Fan. Är lite trasig och svag nu, men rätt okej ändå. Gissar att stackars Filippa mår 1800 resor värre, hon var vääääldigt slirig när jag satte henne i en taxi vid halv två i natt... Hahahah, rolig kväll i alla fall! Tack kära vän.

Nu har jag sytt ihop hålet i mina ridbrallor. Det var inte en dag för tidigt, men eftersom jag alltid rider med långkalsonger under så har det inte riktigt varit nödvändigt förut - nu behöver jag ju inga långisar så då måste jag ju sy ihop hålet.

Ser så himla mycket fram emot ridningen i dag! Hoppas vi hoppar både i dag och i morgon, men jag tror att det är förberedande i dag och hopp i morgon. Den som lever får se. Ska i alla fall bli tokmysigt att komma till stallet!

So härligt. /A

Inga kommentarer: