onsdag 1 april 2009

Någon anonym...

...tycker möjligen att min fina G är "lite väl lång". Någon anonym kanske inte känner mig? Någon anonym kanske inte vet att jag är en sucker för långa killar - i synnerhet just den här långa killen! Jag älskar att jag får stå på tå när vi hånglar, att jag måste hålla armen lite böjd för att nå upp till hans hand när vi är ute och går, att jag får känna mig liten och kvinnlig i hans stora famn och att jag älskar att få kika upp på honom... Så svaret, anonym är att; näää, han är inte alls lite väl lång. För mig är han alldeles lagom...

Har lock i mina öron och har haft i några dagar. När jag pratar låter det som jag pratar i en burk inne i huvet. När jag tuggar hör jag ingenting från världen utanför för det låter som någon krasar knäcken inne i huvet på mig. Mycket olustigt. Blä.

Nu måste jag åka och handla. Ma har bil och den ska tillbaka i morgon, så jag måste åka i dag. Halleluja.

So trött. /A

1 kommentar:

Lina sa...

Haha vilken rolig kommentar om att han skulle vara för lång! Som du skrev; kan de någonsin bli för långa?!

Hoppas allt är bra, kram på dig!