tisdag 28 april 2009

Morgon igen...

Det är morgon igen. Jag är så förtvivlat trött. Förstår inte. Har ju fått sova 7,5 timmar i natt, nästan non-stopp. Jag vill vara pigg och full av energi och glad hela tiden. Kan man få vara det? :)

Red lilla söta Komet i går. Han är som en trotsig liten två-åring som busar och håller på, men det räcker att morra lite åt honom så skärper han till sig, även om han försöker hitta på bus efter en halv minut igen. :) Önskar jag fick rida fler dagar i veckan, men jag är för fattig för det...

Rent tekniskt så är det nu inte så långt kvar till helg. Ska bli ruggigt skönt. På torsdag ska jag vara vandrande förälder nere vi elden (ångest, ångest är min arvedel... Hatar såna där jippon...) och se till att mitt barn och hennes vänner inte råkar i klister. På fredag ska jag till Gondolen med G och sen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.... :) Lördag fest. Söndag - seriöst korveri på soffan. Ungefär så. Sova. Det ska jag också göra. Sova. Som en tant.

So... /A

1 kommentar:

Å sa...

Se där. Nu kommer det igen. Hade jag bara vart närmare så hade jag följt med dig o vandra vid elden!