torsdag 2 april 2009

Första april...

...var det i går. Jag var på min vakt hela dagen, för jag var säker på att fina G skulle försöka aprila mig. I dag berättade jag stolt det för honom, att jo, jag hade minsann hållt utkik efter blåsningar och att jag var förvånad att han inte ens försökt. Då bara log han lite finurligt och sa att jag inte kommit på det än... Va?? Funderade och funderade men nä, inte fan hade han lurat mig?? Då log han lite till och sa "är han inte lite väl lång..." GAH! Där fick jag. Satan. Nästa år ska jag lura honom. Jag har 364 dagar att komma på hur...

Har varit hos farbror doktorn i dag och jag har vätska bakom öronen som gör att jag hör som i en burk och blir yr. Fick kortison och spraya med och avsvällande, så jag hoppas jag ska vara bra om några veckor. Eller fortare helst.

Tvättade när jag kom hem, fixade lite mat och har sen läst och fått mysa med lurifaxen G ett tag. Härligt. Nu väntar sängen och boken.

So lurad. /A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är bra rolig den där fina G.

Ma. sa...

Moahahaha! Jag skrattar ihjääl mig! Jätteroligt ju! :)

Åsa sa...

Ha ha ha. Jag har vart inne i bloggen typ 3 ggr o börjat skriva: e det inte du som är lite väl kort..? Men jag har fan inte vågat :-D.