lördag 18 april 2009

Trasig...

...som fan. Förundras över att jag ändå faktiskt sitter upp och kan röra mig. Har varit så tokbakis i dag. Hur som - vi hade jätteroligt i går, förfest med middag hos Ma, så många människor har aldrig ätit där på en gång förut. Kul. :) Sen skulle vi ju då varit på E-type på Jollen, men vi blev sena och ville inte köa så vi for till Garbo istället. Väldigt najs. Dansade massor och hade supertrevligt! I taxin på vägen hem sluddrade jag så mycket så jag inte ens hörde själv vad jag sa... Stackars fina G. Han verkar i alla fall älska mig ändå. :) Blev bacon och ägg till frukost - det brukar ju rätta till saker, men fan inte i dag. Har sovit flera timmar nu på eftermiddagen och nu ska jag tydligen ta mig till Ma.... På nåt sätt. Halleluja...

So trasig.... /A

Inga kommentarer: