tisdag 19 maj 2009

14 år sen

För 14 år sen satt jag på förlossning och ylade om lavemang. Det var på den tiden när jag fortfarande trodde att lavemang - det är nåt man dricker... Hur som. Jag skulle föda barn. Få en bäbis. Klämma ut en lite unge. Det gick och det var galet coolt. Speciellt när hon kommit ut! Har i morse gjort den här lilla ungen till den lyckligaste 14-åringen i Solna med Idol-t-shirt med alla förra årets idolers autografer - som pricken över i fick hon ett autografblock med allas autografer i också! Hon var helt förstummad och kunde inte ens riktigt prata! När jag gått till jobbet ringde hon mig och förtydligade hur glad hon var: jättejättejättejättejättejätteglad. Underbara lilla liv.

Konserten i går: Outstanding. Underbar. Fantastisk. Otrolig. Snow Patrol är ett sant live band och jag vill att de ska komma tillbaka och spela en gång till. Typ nu.

Dessutom - se nedan - jag kan blogga videoklipp. :)

So good! /A

1 kommentar:

Å sa...

jag vet inte hur mycket Emeluttan e på fejjan, men om hon inte vart inne så kan du hälsa att Tant Åsa gratta henne innan sju i morse. Tycker det e ganska stort att hon e 14! O en annan har inte ens börjat. Jeeez. Hälsa henne mucho. Ses på FREDAG! Kram