fredag 8 maj 2009

Veckans värsta...

Den här veckan har - by far - varit en av de jobbigaste i hela mitt jobbliv. Jag orkar inte gå in på detaljer men det innefattar hjärnblödning, insulinkoma, ambulans, omkullkörning med MC, strandade förhandlingar, personalproblem... Mer än man borde behöva gå igenom på ett år känns det som. Tacksamheten att alla lever är stor och härifrån kan det bara gå framåt.

I dag ska jag träffa Frederik och Per som är i Sth på besök. Ska bli sååå roligt! Har inte träffat F på snart ett år så det är tur att det finns telefoner! :) Efter det ska jag och Ma hem till Eva och ta ett glas vin och sen tror jag att jag är rätt redo för att åka hem. Nessers manus väntar ju där på mig...

Fina G är på landet med grabbarna i helgen så det blir en G-tom helg. Kanske mår man bra av att längta lite - det är i alla fall det jag har hört, men jag skulle ändå inte ha nåt emot att få pussa lite på honom. :)

Tack G och Ma för allt stöd i veckan. Ni är oslagbara.

//A

Inga kommentarer: