söndag 10 maj 2009

Nesser...

...har gjort det igen. Skrivit en supermegabra bok som man bara vill läsa om och om igen. Denna gång heter boken "Maskarna på Carmine Street" och den kommer ut först i augusti. För er som skickat förfrågningar om att få manuset efter mig så kan jag berätta att jag har strikta order att se till att det inte lämnar min ägo - sorry. Jag känner mig väldigt priviligierad som får chansen att läsa först av alla och skulle gärna dela med mig, men det skulle innebära att jag inte får några fler manus... Sorry... Det har varit underbart att bara ligga på soffan och låta älgen koka i köket och läsa och läsa och läsa... Nu är boken slut.

Nu har vi också ätit och tjatat skit i några timmar. Jättekul att träffa dem - det var längesen sist!

Saknar fina G. Tänk vilken stor plats en människa kan ta i ens liv fast han bara funnits här i 9 månader... Han är viktig för mig. Jätteviktig. Jag vill pussa på honom nu...

So längtig...

Inga kommentarer: