lördag 9 maj 2009

Det där med att åka hem..

...verkar vara svårt att göra fast man har bestämt det. Jag åkte inte hem efter Eva utan följde glatt med till Cliffan - vilket var ytterst roligt! Dock blev jag tvärpackad och när resten av gänget var sturska nog att ge sig till Jollen, då tog jag en taxi hem. Bra där Anna. Jag fick ett rätt i alla fall, för jag var verkligen inte i skick att gå nån mer stans.

Blev väckt av fina G i dag, som ringde från Kilskär där himlen var alldeles blå. Jag är lite avis. Jag vill också vara på landet. Men å andra sidan har jag fått spendera dagen med Ma på centrum. Jättemysigt! Efter en Bacon de Luxe på McD och en latte på Wamas så var man nästan människa igen. Ma betalade för lite parkeringsavgift så hon fick böter, andra dagen hon är bilägare... Moahahahhahaa... Roligt!? Mmm, ja, ganska... :)

Nu ska jag snart göra grillspett till middagen i kväll. Det ska bli gott med grillmiddag! Ska till Jenny som bor på andra sidan gatan, så det känns superskönt att slippa åka nånstans. Ska också bli trevligt att se alla hästflickorna i civila kläder! :)

So lördag... //A

1 kommentar:

Ma. sa...

Det var en jävvla bil att ge problem redan..... skitig har jag blivit oxå efter att jag burit däck och ont i ryggen eftersom jag uppenbarligen har svårt att lyfta rätt.. Jaja, men det är rätt skönt med bil ändå!

Tack för kaffe och sällis - du är bäst!