lördag 16 maj 2009

Uppfinning

Jag ska bli uppfinnare. Det är det jag ska bli. Jag ska uppfinna en "slippsigsjälvknapp". Den ska kort och gott heta SSS. Den ska var en knapp som bara får användas i riktiga kris-situationer när man verkligen inte vill vara i sitt eget sällskap på ett tag, säg 24-48 timmar eller så. Jag kommer att bli min första kund.

Hur som helst: jag är ur den värsta svackan - för den här gången. Huvudet upp, fötterna ner. Ungefär så. Varit några riktigt jobbiga dagar. Tack alla ni som lysnnat och bekräftat att jag är bra som jag är och att jag är värd att älskas trots att jag inte tror på nåt...

I går kväll var jag och tog en öl med Nina, var en sväng till fina G och sen var jag till Kungsan och skulle möta upp Emelie och Lella som var på Rix fm Festival och skulle se EMD. Jag fick bonus då Snow Patrol var där och spelade underbara underbara "Chasing cars" - herre gud, vad de är bra! (se bilden nedan) De spelar på Circus på måndag - nån som vill haka på? 295 spänn, börjar 19.30... Jag är villig att slopa min ridning för det. Nån...?

Nu har jag sovit 5 kvart i timmen i nästan 10 timmar. Jag är fortfarande trött. Nu är det så att jag hoppas att något ska vara fel med mina prover som jag tog i tisdags så att jag kan rätta till skiten. Jag vill inte vara trött hela tiden. Jag orkar fan inte vara trött hela tiden! Vill bara pigga på mig och få lite mer energi och tåga. Tåga. Ja, så är det.

I eftermiddag blir det privatlektion på stallet tillsammans med Jenny och Annika. Har vi tur får vi hoppa lite och träna lite extra på det vi inte är så bra på. T ex hoppa. :) Ska bli roligt! Efter det följer spelkväll hos Ma - undrar om alla som sagt de ska komma med kommer med? Minst en av de är just nu på Arlanda på nån form av efterefterefterfest. Eller nåt. Galna smörgåsar det finns i världen. :)

So uppfinnig //A

Inga kommentarer: