måndag 25 maj 2009

Sisådär

Det har inte blivit så mycket bloggande på sistone. Kanske för att jag har haft folk omkring mig hela tiden senaste veckan, kanske för att jag bara är lat. Lat är ett ledord just nu. Jag orkar ingenting. Inte ens tvätta, fast jag måste. I dag var jag tvungen att växla en hundring till tior för att kunna betala parkeringsavgiften för Mas söta lilla bil som jag har stående hos mig - det var som att bestiga ett berg det där. När jag väl kom till skott så tog det mindre än 30 sekunder. Bra där, Anna.

Varit och ridit nu. Det var härligt som vanligt, men satt och gäspade på hästryggen som en annan fjolla. Van Halen var hur söt som helst när vi kom in i spiltan och gjorde stor affär av att sprida ut sitt hö över hela spiltbredden och gnosade på mig och letade PimPim. Han älskar PimPim. Nästa vecka ska han få en hel ask!

Just nu sitter jag och funderar över mitt liv. Vad jag vill, vad jag ska, vad jag bör. Känner mig inge vidare bra. Mest bara lat och kass. Antar att det ger sig med tiden.

I morgon hoppas jag på seriöst och långt korveri med mannen min. Bara han och jag. Bara vi.

So... /A

Inga kommentarer: