lördag 21 mars 2009

Dålig...

...på att blogga den här veckan inser jag. Det har varit mycket, livet går i ett. Bra saker och stressiga saker. Jobbet var intensivt, sen var det ridning, fina G, CV-skrivning, sova och läsa och annat. I går gick jag från jobbet redan kl 15, superskönt. Landade hos fina G och blev serverad rosa bubbel liggandes på soffan. Underbara fredag! Flickorna kom ner så hade vi fest, drog till Jollen och drack mera, dansade, blev äcklad av människor som inte varit närheten av en dusch på otroligt länge, dansade lite till, blev äcklad av människor som tror att det är okej att ta på ens kropp bara så där, dansade lite till och sen gick vi hem. G kroknade först så jag skulle ringa på när jag kom hem där. Plingplong massa gånger och ringring i telefonen innan han vaknade och släppte in mig. Väl klar och klättrande upp i etagesängen så låg han på tvärsen så jag fick typ kila in mig mellan honom och väggen för att få plats. Sen insåg jag att han sov som en död, så jag knuffade till honom så jag fick plats och sov sedan 10 timmar som en stock. Typ. :) Gött gött. Nu har är jag hemma och väntar på att träffa Ma och Mi (ska bli helt fantastiskt!) och vi ska gå och äta indiskt! MUMS! Toklängtar! Är görhungrig och skulle kunna äta en hel häst!

Dividerar med min dotter om huruvida jag är dum som inte låter henne och tre andra tonåringar sova här själva... Jag vill inte säga att jag inte litar på dem, men det är ju faktiskt det jag inte gör... Inte för att jag har nån anledning att misstro dem, men jag vet vad jag gjorde i den åldern och det räcker... De får dock sova här om de vill ändå, men jag kommer göra det också. I så fall i Emelies loftsäng... Halleluja... Men vad gör man inte för sina barn??? :)

So long! /A

Inga kommentarer: