torsdag 5 mars 2009

Officiellt sex månader som flickvän

I dag är det sex månader sen fina G fick ett vykort från mig där jag frågade changs på honom och han sa ja... (han hade fått ett svarskort med i kuvertet som var meningen att han skulle kryssa i rätt svar och posta till mig, men han sa ja på studs...). I måndags var det sju månader sen vi träffades första gången... Herre gud. Min pojkvän...

Nu har Ma precis gått. Vi har haft en mycket trevlig kväll med prat, mat och en kall. Very very najs! Hon är så bra min fina Ma!

Jag var och handlade i dag efter jobbet, och träffade en så himla trevlig dag från Sumpan som småpratade lite när vi packade ner våra varor. Sen kom vi bredvid varandra när vi väntade på bussen och när den kom så tackade hon för pratstunden och sa att det var så trevligt med människor som jag, som inte var så stressade (???) och sen sa hon att jag skulle ha det så bra och vara rädd om mig. :) Det var ovanligt och ovanligt trevligt!

Nu tror jag minsann att sängen ropar. Och min bok. Så det så.

So flickvän. /A

Inga kommentarer: