måndag 16 mars 2009

Stress på hög nivå

I dag har jag stressat som ett skållat ollon (om de nu stressar så gör de säkert det som faaaan!). En halv miljard saker som var tvunget att bli gjorda plus lönerna. Jag hann starta lönekörningen men mycket längre än så kom jag inte... Det lutar åt att jag måste jobba även på söndag, men då får det vara så. Det är i alla fall bra att den dagen finns så jag slipper tro att jag inte kommer hinna. Det gör jag. Hinner alltså...

Snart ska jag iväg till stallet och rida. Ska bli helt fantastiskt. Innan dess ska jag ta hand om tvätten som min kära dotter slängde in i dag på em - Tack söta lilla Emelie! Hade hon inte gjort det så hade jag inte fått tvättat innan i helgen och så länge hade jag nog inte haft rena trosor...

Känner att tiden bara rinner iväg. Har planer långt in i april och verkligen ingen utsikt efter en helg med bara - ingenting. Jag vill ha det. Ingenting. Kan man beställa det nånstans?

So stress. /A

Inga kommentarer: