torsdag 12 mars 2009

Gäsp

Jag är trött i dag. Och då har jag ändå sovit i mer än 8 timmar. Jag undrar när man ska bli pigg?? Skönt i alla fall att det var barmark längs hela Sveavägen när jag gick i morse, det underlättar när man går i tunna gympaskor (för att man inte har några vinterskor...).

Gick hem tidigt i går och nussade med fina G hos mig. Det var en skön eftermiddag och kväll med lite god mat och umgänge.

Förundrades i går över hur det skrivs slogan och annat. T ex "Vi hyr ut tork-, entremattor och oljemoppar". Okej. Är det torkmattor eller torkmoppar de hyr ut? Eller...? Om man nu betalar massa pengar för att få en sån sak tryckt på sin firmabil - varför bemödar man sig inte om att be någon kolla om man gjort rätt? Beats me...

Hur som. Jobb nu. So jobb... /A

Inga kommentarer: