måndag 23 mars 2009

Efter...

...den överjävliga dagen med bara negativa tankar har jag nu haft en av mina bästa ridlektioner nånsin! Fick en helt fantastisk häst som heter Mini och som var otroligt charmig och go, och som dessutom var en ren fröjd att rida! Pigg och alert, men svarade på hjälper och verkligen bjöd till. Vi fick också förtroendet att galoppera på fyrkanten (alltså runt hela ridhuset och inte bara i volter på halva) och han gick som den prins han är! Underbart, underbart, underbart!

Min ridlärare frågade också om jag är hemma i påsk och om jag i så fall vill gå en två-dagars kortkurs i hoppning, så påskdagen och annandag påsk hänger jag i stallet på eftermiddagarna!

Nu: krypa ner under täcker, nyduschad och lycklig. Tänk att den här skitdagen skulle sluta så här bra... :)

So bra. /A

Inga kommentarer: