måndag 9 mars 2009

Måndag - igen

Nu är det måndag igen. Är helt full av god och närande energi i min själ (men ändå lite trött) efter en riktigt riktigt bra helg. Middagen blev lyckad som fan, goda viner som passade perfekt (borde gå in på systemet och tacka han som hjälpte mig!) till maten - som också var otroligt god (trots att det var jag som lagat den...). Spelade sen spel - Alias - och det var roligt och högljutt. Micke och Malin åkte vid 2 och då hade vi lyckats med konststycket att sänka 5 flaskor vin och 20 bärs. På 4 personer... Halleluja. Fina G och jag avslutade kvällen med att dansa tryckare a la mellanstadiet och hade allmänt mysigt. :)

I går. Ja. Då låg vi på sängen. Åt bacon- och äggfrukost. Vilade. Zappasw lite. Matporrade lite. Kom fram till allt vi ville äta och sen lagade vi det. Det var en salig blandning av saker och gott som fan. :) När han gått myste jag och Emelie lite och sen sov jag. Igen. Massor, hela natten. Gött gött.

So long. /A

Inga kommentarer: