söndag 22 mars 2009

En morgon i mars

Det är morgon. Det är mars. Framför mig ligger våren och sommaren... Det är nästan lite magiskt. Att bästa tiden på året är framför, inte bakom, och att det finns så mycket att se fram emot. Det är lycka.

Var och åt på Nirvana i går, med Ma och Mi. Gott som vanligt, och mycket trevligt. Har ju inte träffat Mi mer än en gång sen hon ryckte in, så det var kul. Hoppas hon kommer med på kryssningen på fredag också, det känns som hon gör det. Härliga tider! Efter middagen gick vi till mig, handlade godis på vägen, och sen kollade vi på Robinson och snackade skit. Väldigt lugn och skön kväll. Sov redan vid 23 - det var behövligt. Jag undrar lite hur mycket sömn man behöver? Känns som det aldrig räcker till - även om man vaknar och känner sig någorlunda utvilad så är man ju trött igen vid lunch??

I dag blir det lite pyssel här hemma, lite läsa, lite softa, och senare ska jag och fina G till Brunna på middag. Ska bli trevligt.

Kära dottern ska till Heron city och titta på EMD. Hon är så stor, det går så fort... Snart 14 år sen hon kom till världen och ibland känns det som i går...

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Ida var i Partille i går och kollade på EMD. Åkte tåg med några kompisar. På fredag ska de till Björkgården och kolla på dem igen. Är dom så bra eller ser de bara bra ut??? Ja ja, men var väl kanske helt fanatisk själv i den åldern...........
En sak är säker i alla fall. Tjejerna börjar bli stora. Ida fyller 14 på lördag. Min lilla tjej!
//Kicka