torsdag 9 juli 2009

"Grattis, du är en orgasmexpert!"

"Grattis, du är en orgasmexpert!" Detta omdöme fick jag just när jag gjorde en test på expressen.se. Skittöntiga frågor och ännu töntigare svar. Ett svarsalternativ var "Frotteuringering". Väldigt väldigt roligt ord.

I förrgår kväll mailade jag till Berglunds glas i Sundbyberg (efter ett tips) och i går morse ringde de och i går eftermiddag var mitt fönster lagat. Ett och ett halvt år senare. Fantastiskt, Berglunds! Om någon nånsin krossar en ruta så hittar ni dem här: http://www.berglundsglas.nu/index.html Jag rekommenderar dem VARMT!

När fönstret var på plats gjorde jag av med min överskottsenergi i garderoben. Ut for 9 bärkassar, samt 3 väskor och resten är nu vikt, upphängt och på sin plats. Nästan i alla fall. Det tog ju lite längre tid än jag hade tänkt, så flickorna hann komma och jag fick hafsa ihop det sista... Hur som, vi orkade inte fixa mat utan gick till Lilla Råsunda och tog en kebab. Jag drack cola. Det var gott. kl 21.00 hade vi kroknat allihopa och de gick hem och jag gick och la mig. Emelie hade somnat med kläderna på, och kom upptultandes helt yrvaken vid halv tio och bara borstade tänderna och återvände till sängen.

Nu är det morgon. Igen. Bara en morgon kvar den här veckan att gå upp tidigt. Såvida jag inte bestämmer mig för att jag ska vara ledig i morgon. Det vore fantastiskt skönt, men jag vet inte om jag är villig att slösa en semesterdag på det. Jag är snål. Men det vore fantastiskt skönt. En hel dag utan några planer. Bara sova, läsa och ta det lugnt. Det låter det...

So long. /A

Inga kommentarer: