onsdag 15 juli 2009

Skön kväll

I går var fina G och jag och träffade Petter och Maja, de som ska gifta sig i augusti. Vi sågs på Mälarpaviljongen (http://www.malarpaviljongen.se/) och det var otroligt mysigt och trevligt. Kom hem lite för sent och med för lite pengar på fickan, så i dag har jag fått avstyra min AW med jobbisarna för att jag är så fattig. Det betyder iofs att jag får gå hem, sätta mig på uteplatsen eller lägga mig på soffan med min nya bok - Pilotens hustru av Anita Shreve. Underbart! Jag ska också slå in presenterna till fina G som fyller 32 år på söndag. :)

I morgon är min sista arbetsdag innan semestern. 8 timmar jobb ligger nu emellan mig och 31 dagars ledighet. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar. Jag är så trött. Så less. Så ledighetslängtande...

So long/A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså så fina G fyller 32, han ser ju ut att vara 25.

Anonym sa...

Ja, och ibland beter han sig som om han vore 14. :)

Anonym sa...

Ja speciellt när han vinner i TP och Alfapet...