måndag 13 juli 2009

Helig söndag med TP och rose

Vi ägna vår heliga söndag åt TP på min uteplats i solen. Det var supermysigt. Tills G vann. Och vann igen. Då var det inte så jävla mysigt kan jag säga. Eller jo, kanske. Han pussa lite extra på mig då... :) Till mitt försvar måste jag få säga att det var väldigt jämnt. Väldigt jämt. Jag undrar vad Knut Kragballe, Näslund och Kille från Knivsta har att säga om det?

För övrigt. Dålig förberedelse för sluta-rök. Hann med två i dag innan jobbet, fast regeln säger att jag bara får ta en. Och inte gick jag till jobbet heller.

Läste ut Hypnotisören i går: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9100124044. Det jag kan säga är att det är en väldigt väl sammanhängande bok, alla trådar knyts ihop och den är välskriven. Däremot så är jag inte längre intresserad av deckargenren och emellanåt skummade jag friskt. Hur som: gillar man deckare så är det en superbok, gillar men relationsromaner och annat, så nja. Då finns det mycket annat som är bättre, t ex Efterdyningar: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146219935

För övrigt: Sista måndagen innan semestern. Det är fet nedräkning nu. Per timme. Och då har jag ändå inte bestämt ifall jag ska vara ledig på fredag eller inte. Jag tror det, om jag får ihop det här. Hoppas.

So long. /A

Inga kommentarer: