lördag 11 juli 2009

Min blogg är patetisk...

Alltså, här står ju för faen ingenting av värde. "Jag gjorde, jag sa, jag var blablablabla". Intresseklubben antecknar. Fina G hit, middag dit, vänner här, jobb där. Totally and utterly booooooring. Just i dag är jag svag. För jag drack champagne i går. Massor. Alldeles för mycket. Nu har jag ätit bacon och ägg och druckit svart kaffe. Det var gott och troligen jättenyttigt för mig. Jag har chipsförbud fram till jag slutar röka den 28 september, för att jag har lagt på mig så mycket de senaste månaderna. Nu får det fan bli skärpning. Jag kommer ju att gå upp när jag slutar röka, så då kan jag ju inte vara pluffsen redan innan... Kanske borde jag införa bacon-förbud också?? Eller...?

Hur som, nu ska jag ta en runda genom duschen (skriv gärna upp det så ni inte glömmer det...) och sen ska jag och fina G till Jessica och Andreas i Brunna. Jag hoppas på grillat! Det var längesen. Minst en vecka sen. De har två supersöta flickor, en bäbis och en som är två år. Charmtroll. Det ska bli trevligt, synd bara att Brunna ligger typ granne med Luleå...

So long. /A

Inga kommentarer: