tisdag 7 juli 2009

I dag tycker jag...

...att det är jättekonstigt att ha en begravning kl 08.00 på morgonen. Jo då, Michael Jackson ska enligt tidningarna begravas i dag 17.00 svensk tid, vilket ger oss 08.00 i Kalifornien. Minnesstunden hålls två timmar senare, och om man är nyfiken så kan man titta på den i diverse olika medier: http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/artikel_3171003.svd. Men hallå? Begravning kl 08.00 på morgonen? Jättekonstigt.

I dag tycker jag...

...också förtvivlat synd om Karoline Klüft. http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_3170197.svd Fy fan. Träna som hon och sen bara skada sig. Hon kan få mina lårsenor, lårmuskler, lårben - allt. Jag behöver just inte mina ändå, de används just inte till nåt. Stackars.

I dag tycker jag...

...att det känns som en bra dag. Jag vaknade och kunde inte ens somna om. Jag hade iofs drömt att jag var i skogen och skulle campa med gröna kläder och militärutrustning. Jag mådde illa och var lite rädd hela tiden, fast det inte var nån mardröm. Nu är jag på jobbet. Det som inte är bra här är att jag inte har någon laktosfri mjölk så jag har fuskat med vanlig och mår nu lite illa på riktigt. Jag kanske ska gå till Konsum och köpa mjölk? Då slipper jag jobba i typ 7 minuter. Det vore nåt.

So long. /A

Inga kommentarer: