måndag 6 juli 2009

Ny slinga...

...på morgonradion. Det bådar gott. Bättre val den här veckan än förra. :) Hade grand plans att gå till jobbet i dag och duscha här. Den planen gick så där kan man säga. Eller för att vara helt ärlig, så gick den inte alls. Fan, jag är så kass! Jag höll i alla fall ett löfte som jag gett mig själv och det var att slopa första morgonciggen, den innan jag går på bussen, och det gjorde jag. Bra där, Anna!

Har haft en härlig helg. I fredags lät jag fina G slå mig i Alfapet (det fattar ju varenda människa att jag skulle ha vunnit om jag inte var så snäll, men nu finns kanske chansen att han spelar med mig igen... :)), sen grillade vi och kollade på film. Eller ja, jag somnade halvvägs igenom, men det är ju mer regel än undantag. Undrar varför? Det var ju en bra film.

I lördags sov vi länge och gjorde sen storgrukost. På em drack vi rose nere i G's park innan vi for till Kungsängen på fest. Det var väldans trevligt. I går fikade jag med Mia-liten på 11350 och sen blev det helig söndag hos fina G. Underbart.

Nu väntar jag mest på att tiden ska gå så att det blir semester nån jävla gång. Jag har 10 arbetsdagar kvar, denna inräknad. Har jag tur så blir det bara 8 eller 9, om jag kan ta lite ledigt nästa torsdag och fredag. Vi får se. Men gudarna ska veta att jag vill...

So måndag. /A

Inga kommentarer: