måndag 20 juli 2009

Provocerad

Jag blir fan provocerad. Jag blir det. Jag vill inte, men fan, jag blir provocerad...

http://www.dn.se/livsstil/visby-stockholmsveckan-stefan-kohler-ulf-skarin-marta-wahlstedt-fanny-soderlund-gustaf-engstrom-1.914350

För övrigt. Nu är det semester. Fina G far till Visby i dag med M, C och P. Jag och Emelie far till Lidingö för att hälsa på Helene och barnen. Ska bli supermysigt, det var längesen vi umgicks och bara hade kvalitetstid.

G och jag ses inte förrän på torsdag, när jag far till Visby. Det känns konstigt. Vi brukar inte vara ifrån varandra så många dagar i taget, och det senaste har vi setts jättemycket. Tur att vi har haft en riktigt härlig helg tillsammans så jag har boostat lite G-energi. :)

Nu: kaffe och rök.

So semester... /A

1 kommentar:

Å sa...

Jag blir dessvärre också provocerad... o så undrar jag lite hur det har kunnat bli så? Vart gick det fel liksom... Ja ja. Puss på dig!