onsdag 11 februari 2009

Blompinnar och ståltråd

På lunchen var jag ute på uppdrag och är nu innehavare av både blompinnar och ståltråd, och tänker mig att mina 007 blir klara idag. Jag undrar hur det kommer att gå efter några glas champagne, att bära runt på två gigantiska sjuor i papp... Jag lär ju inte tappa bort G och M i alla fall, för deras nollor lär ju synas var de än befinner sig. Haha, de är ju långa utan nollor...

Snart kommer en konsult hit och ska hjälpa mig att fixa semesterskuldlistan som det blivit knas med - efter det kommer jag nog att sova sex kvart i timmen. Om det blir rätt nu, vill säga... :) Let's hope.

Kanske blir en öl med Ma i dag efter jobbet - om jag kommer härifrån nån gång vill säga. Hon får nog också ställa upp och vara testare för nollorna...

So blompinne. /A

Inga kommentarer: